Life is short, yesterday will never return..so bear your hardship with serenity and hold a good opinion of your LORD

Thursday, March 4, 2010

No News.....

Masih tiada kesempatan untuk meneruskan bicara yg panjang2 n berlama2an di arus maya. Banyak perkara menarik yang berlaku, khasnya yang melewati kehidupan sehari2. Pendek kata, memang hidup ini rencam. Dan pengalaman ialah universiti terbaik buat kita semua. Tanpa ada kekecualian. Namun, kesibukan melunaskan tuntutan terutamanya sebagai ibu, suri & pendidik menghambat dan merembat segala kesempatan untuk berblog. Justeru, hasrat yang kian merimbun dipendam lagi.

Hari ini, terpaksa aku ber'MC' kerana migrain. Sementelahan JuniorF yang demam dan MrF juga kurang sihat. Uhh..Dr Hasmawati dalam kunjunganku ke Hosp. Damai membenarkan telahanku; tonsil  JuniorF bengkak dan bernanah.Kesian JuniorF..menggigil tatkala tengah malam. MrF? Stress dengan timbunan kerja2nya yg wajib dilunaskan hujung minggu ini. Justeru, buat teman2 yang memberi komen - blogku yang sunyi sepi......"no news means good news"... InsyaLlah, akan kucari & curi peluang untuk terus mengisi ruang, mengetuk kekunci aksara ini.....

Owh..harapanku, hasrat bersosial bersama teman2 di Wangsa Walk Mall Isnin depan dan hajat untuk merasai nikmat pulut mangga sambil berbual2 degn Sueza, Izwa, Nina & Azizah d Legend di Manggo Chili akan tertunai. Pesanan untuk Kak Win, As & Sueza betul2 looking forward utk gathering Monday ni....kalau2 kak ada kesempatan utuk join kami semua, memudakan diri utk 10 tahun!! Kak Nik, macam mana? Berhajat??

No comments:

Post a Comment